Imorgon får jag mitt första IG?

Imorgon kommer med största sannolikhet nåt hända som jag aldrig har varit med om förut...jag kommer att skriva IG på min tenta. Jag har aldrig fått IG i betyg på nåt prov tidigare i mitt liv...känns lite jobbigt, men jag är medveten om det och har redan förberett mig på omtenta så det känns rätt okej ändå. Har ju inga supersvåra kurser efter den här som tur är. Grejen är den att om jag hade börjat plugga i tid så tror jag att jag skulle kunna klara det, men dum som jag är har jag inte börjat förs nu i helgen. Jag får ta ett dåligt betyg helt enkelt och jag kan inte skylla på nån annan än mig själv...för det dumma är att jag faktiskt tycker att det är rätt intressant. Men livet är hårt och jag är dum...så omtenta i mikrobiologi väntar nog inom en inte allt för avlägsen framtid, då ska jag vara bättre förberedd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0