Mig ger man sig inte på ostraffat :P

Har ju legat hemma och varit sjuk i veckan och då missat ett litteratur seminarium i skolan, kompletteringen ser jag som en ren bestraffning från lärarens sida. Dom som inte var med vid det tillfället måste istället göra typ fem gånger mer än de som var med. Detta kan jag icke tåla, ska Barabara, som hon så fint heter, jävlas med mig så ska jag fan i mig jävlas tillbaka. Åhh hon kommer att få läsa tills ögonen blöder, har hittills kommit upp i sex datorskrivna sidor och har kanske tre eller fyra sidor kvar att skriva nu...rätt åt henne säger jag! Får väl se om hon ens orkar läsa allt jag har skrivit, jag har inte ens skrivit så mycket skit som man ibland kan göra i vissa skolarbeten. Nu är det typ ren fakta och mina åsikter om detta, som hon ska få äran att läsa förhoppningsvis i helgen. Kommer även att skicka in det via mail som jag vet att hon inte gillar...jag är en elak människa ibland, men kan hon så kan jag!!

Nu lägger jag iallafall ner skrivandet för ikväll och fortsätter imorgonbitti igen, nu ska jag ta ett glas vin, lyssna på lite musik och sen sova i min Eskilstuna-säng som är lite som hela havet stormar om man rör sig...alltid spännande att se om man vaknar på golvet eller på madrassen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0