Toppen helg

Har haft en så jävla grym helg i Eskilstuna med massa underbara, snygga vänner! Kan inte alla ni bara flytta ner till mig i Götet, då skulle mitt liv vara perfekt. Nu har jag dock blivit tokförkyld, inte så kul jag som ville träna igen den här veckan...men men, får väl vänta tills jag är helt bra. Helgen var iallafall toppen, tråkigt bara att jag glömde kameran och inte kunde ta några bilder...men en kort sammanfattning kan vara: mycket fest, lite sömn, massa snyggingar, en och annan bebis, hundmys, en säng fattigare och några blåmärken rikare...men jag är lycklig!

Har även planer på att avveckla mitt liv i ett par veckor, tusen grejer att göra till skolan just nu...ska jag hinna med allt krävs det mycket tid och inte mycket liv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0