Tröttmössa

Trött Ida ikväll, blev lite kondition på gymmet efter skolan...en timme på löpbandet, fick inte ont i foten den här gången. Kanske har den gett upp alla försök att plåga mig, eller så luras den...det skulle inte förvåna mig, den är lömsk den där foten :S

Nu ska jag ta och bädda ner mig i sängen och ladda inför ett Body Pump pass imorgon förmiddag...efter det blir det tantaplugg. Mindre kul, men det behövs verkligen...känner mig så sjuk oförbered för den här skiten. Har dessutom en komplettering till ett seminarium som jag missat på grund av min fantastiska hjärna som blandar ihop alla helger. Blir mycket plugg den här veckan, men det ska varvas med träning också och på fredag blir det kalas minsan :) Jag lääängtar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0