What´s my problem??

Alltså ärligt talat så blir jag så jävla trött på mig själv!! Jag fattar inte vad jag håller på med ibland, jag skjuter upp alla saker till absolut sista sekunden och så får jag panik varje gång...och när jag får panik blir det liksom värre på nåt sätt. Som typ nu, jag har massa grejer jag behöver göra som jag skulle ha gjort idag under dagen...det enda jag har gjort är att ta fram resväskan och gått och hämtat ett paket på posten. Nu sitter jag här och är lika stressad som alltid och gör ändå ingenting, vad i helvete är det för fel på mig?! Jag VET så jävla väl att det blir så här men ändå gör jag alltid precis samma sak...så jävla dålig jag är! Snart är jag dock i Eskilstuna och då vet jag hur jag kommer att hantera stressen och det är icke på ett bra sätt vill jag lova...

Nu ska jag ta en öl, bara för att Sara dricker vin och jag behöver lugna ner mig lite grann...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0