Ångest...

Jag har fortfarande inte fattat det här med varför jag skulle rösta igen, okej jag fattar ju att det var omval och så, men till saken hör fortfarande att jag har röstat när jag var skriven i Eskilstuna...iallafall, skulle ha förtidsröstat förra veckan, men glömde röstkortet hemma varje dag. På lördagen tänkte jag att jag röstar på söndag eftersom att jag inte hann då. Söndagen kom jag gick upp skapligt tänkte att jag skulle ta en dusch och sen gå dom 50 meterna till vallokalen, men mitt minne svek mig under duschen! Kom på det vid 21.30 på söndagkvällen...och jag har seriöst haft ångest för att jag inte röstat. Har till och med drömt mardrömmar om att jag inte röstade då, TVÅ gånger...jag som typ brukar vara den som säger till folk att gå och rösta och så gör jag inte ens det själv, skandal om jag får be!!
Dålig människa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0