Duktig och irriterad...

Eftersom att jag var en för dålig människa för att lämna blod på flera punkter så var jag tvungen att göra nåt annat bra idag. Så jag funderade på vad jag kunde göra för bra och kom fram till att jag är ju bra på att städa så jag har därför storstädat hela lägenheten idag, håller dessutom på att tvätta nu. Jag är duktig :)






Såklart var det nån annan i tvättstugan när jag kom ner, som vanligt. En tom tvättmaskin fanns det som tur var...blev skit sur och tog bort alla saker som hon hade ställt upp dörrarnamed, men precis när jag skulle gå upp kom hon ner. Fick lov att släppa in henne och när jag väl åkte ner igen efter en halvtimme så var hon ju kvar där, irriterande!! Att jag dessutom sprang omkring i tights och ett kort linne gjorde ju inte situationen mycket bättre då massa människor självklart hänger utanför min dörr...inte bra klädval i Hammarkullen :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0