Fail

Åkte som sagt tidigare in till stan och mötte upp Lina och Stina för att vi ville ge blod. Det fanns dock en lista på saker man tydligen inte får göra för att ge blod...jag failade på andra punkten :S Dessutom kunde dom inte sticka mig så jag kunde inte ens kolla mitt blod om jag skulle få ge senare...jag är en dålig människa att ge blod helt enkelt. All heder till Stina dock som var den enda som fick ge blod, hon som ville minst också. Duktig tjej!



Kom hem typ tio i ett och hittade då denna fina lapp i brevlådan:



Jag åkte hemifrån vid elva, då låg den inte i lådan...bra att dom informerar i tid menar jag :P Jag undrar dessutom vad ett/en bakar är som dom tycker att jag ska förvara vatten i under tiden. Så kan jag ju också passa på att säga varsågod för min medverkan, som om att jag har valt det liksom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0