Göteborg presterar

Helgen var mycket lyckad med dom fina :) Förfest hos mig och sen En fest i 8 bitar på Chalmers...kör kvällen i bilder här med, se och njut :P




Fina flickorna Frida och Elin

Frida, Elin och Mikaela

Mina lagkamrater från Team Skinnpaj, Robban och Sara, var där ;)

Gulliga Elin och Ida

Japp, jag är numera suuuperblond :)

Jag kan faktiskt inte rå för att Sara bara gör roliga miner när jag ska ta kort på henne :P

Snygg-Ida skriver i min bok

Glada vänner :)

Den här satt klistrad på mig när jag kom hem, har fortfarande ett rött märke efter den...måste ha varit jävligt rolig den kvällen :P

Fina presenter även här: linne, ballerinastrumpor, örhängen, blommor, alkohol och tuggummi...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0