Hemtentan går inge bra...

Hela dagen idag har jag försökt skriva på min hemtenta som ska in på måndag, vill bli klar med den idag så jag kan lämna den imorgon. Har sista tentan på tisdag nämligen så skulle ju va skönt om jag kunde plugga på den sen...men det har inte gått så bra, har skrivit ett recept och räknat lite på inköpspris och utpris typ...men det är typ det lättaste och allt jobbigt är kvar, blää!! Känner inte alls för att plugga nu, men måste bara stå ut i nååågra dagar till sen är det sommarlov och massa roliga saker som händer...
Börjar dock bli lite orolig för vad som kommer hända i höst, kommer jag in på RM eller nåt annat jag sökt?! Gaahh, panik och inte veta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0