Om att bo själv

Alla frågar ständigt nu för tiden hur det känns/går att bo själv. Kan inte ge ett klart svar på den frågan riktigt, är skönt på ett sätt samtidigt som det känns tomt här hemma. Bra går det väl antar jag, förutom min rädsla för mörker...första nätterna var jag tvungen att ha en lampa tänd, men nu har jag vant mig vid att vara ensam så då går det bättre. Att bo där jag bor är inga direkta problem heller, är liksom inte rädd för att gå ute på kvällar eller nåt sånt...är ju inte det bästa stället, men jag tror inte att det blir bättre av att man går omkring och är rädd. Än så länge har det inte hänt något så varför skulle det göra det nu?!



Med andra ord, jag klarar mig fint. Är lite ensamt ibland och mörkret är lite creepy, men jag överlever :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0