Omotiverad...

Fick besök av lilla Mikaela tidigare idag och hon åkte väl hem för några timmar sen...tanken var då att jag skulle plugga lite, men har hittills inte gjort nåt av det jag tänkt. Känner inte alls för att göra nåt idag, men jag vet att jag borde med tanke på att jag vill hinna lämna in det till på tisdag så jag bara kan koncentrera mig på hemtentan och salstentan efter det. Sen är det sommarlov!! Wohoo, ska bli skönt faktiskt...dock vet jag inte riktigt hur jag ska överleva sommaren med tanke på att jag inte har nåt jobb, men det löser sig väl alltid :P




Funderar på om jag ska göra nåt bra för mig själv om jag pluggar bra ikväll...typ träna imorgon, även fast jag inte är heeelt bra än men om jag mår som jag mår nu skiter jag i det. Japp, så får det bli! Pluggar jag bra får det bli träning imorgon :) Det var evigheter sen jag tränade sist, saknar det som fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0