23 november

Va hemma från skolan idag för att jag mådde pissdåligt imorse, börjar bli trött på den här jävla varannan dag sjukan nu! Får speciellt ångest när jag vet att det var en bra föreläsning i skolan idag...men va fan ska man göra när det bara inte går att stå upp utan att det snurrar och dunkar överallt. Har iallafall gjort lite bra saker idag, nämligen fixat hemförsäkring, vuxenpoäng på den va ;)

Nu laddar jag som fan för att gå till skolan imorgon och på eftermiddagen kommer Anne hit och även lilla Sara, att få träffa två braiga människor på en dag borde få mig att orka.

Förutom hemförsäkringen har jag även bokat tåg till jul, målat naglarna, kollat upp när mitt spårvagnskort går ut och funderat lite på julklappar...allt i vågrätt läge i sängen, inte en helt bortkastad dag ändå...nu; Sex and the City och sen sova :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0