Tungt nu...

Har pluggat alldeles för lite inför tentan imorgon, ingen annan att skylla på än mig själv där dock...måste verkligen ta tag i mig själv och komma igång med plugget på allvar. Mycket nu innan jul, fyra tentor på typ en månad...hej då till livet utanför skolan med andra ord :S

7 november tenta Marknadsföring
17 november tenta Externredovisning
3 december omtenta Organisation & ledarskap
9 december tenta Externredovisning

Hur detta ska gå vet jag fan inte...men kan ju inte göra nåt annat än mitt bästa.

Snurret i skallen är nog mycket det som gör att jag inte riktigt kan fokusera på det som är viktigt, jag gör helt enkelt hellre det som jag tycker är roligt istället för nödvändigt för tillfället...hoppas pluggpeppen kommer till mig jävligt fort! Och att jag klarar tentan imorgon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0