Gav upp innan jag ens började försöka...

Ligger i soffan och studerar hålet i taket istället för ekonomistyrning. Har helt gett upp hoppet om att ens försöka klara denna tenta, hoppas som fan på att jag fixar omtentan i marknadsföringen som va i lördags. Gör jag det men inte fixar den imorgon är jag fortfarande jävligt nöjd. Och ja, jag vet man kan göra ett försök att fixa det iallafall, men ibland orkar man bara inte. Just nu är en sån period och jag har insett att även om jag skulle försöka tror jag inte att jag skulle klara det med tanke på vad som krävs för ett G...

Så mycket tankar som snurrar i huvudet om allt annat i livet också nu, svårt att fokusera på saker då...snart ska jag ta tag i mitt liv igen och reda ut vad jag ska göra med det och hur jag ska göra det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0