2010 - året jag äntligen gjorde nåt

Okej, för er som är intresserade finns inlägget om 2009 här...2009 var alltså året som sög så jävla hårt. Nu har dock ett nytt år passerat, 2010 var det året. Tiden går fort...

Året började väl kanske rätt likt 2009, men sen började jag verkligen gör nåt åt mitt liv. Tog tag i mig själv och kom upp ur skiten och började må bra. Jag gjorde högskoleprovet på våren, fick 0,7 och är rätt nöjd med den iallafall eftersom att jag inte hade förberett mit alls...har sagt i flera år att jag ska göra det, men aldrig orkat för att vara helt ärlig. Sen kom sommaren med massa skoj och en del jobb, mest minnesvärt från den här sommaren är nog Arvikafestivalen. Sensommaren är den tiden som jag började må riktigt, riktigt bra igen. Anledningen är Göteborg, jag tog steget och flyttade...har varit mycket prat om det, men inte mycket som hänt. Nu har jag gjort det och mitt liv är så bra, älskar allt verkligen. I Göteborg finns inga krav på mig, ingen vet vad jag har gjort tidigare och man kan liksom börja om på nytt. Utan all skit i Eskilstuna...
Det jobbigaste med att jag flyttade till Göteborg var att jag var tvungen att lämna mina fina vänner...det är dom jag saknar, dom jag önskar kunde vara med mig i Götet. Förmodligen bara dem som skulle kunna få mig tillbaka till Eskilstuna om det skulle bli så i framtiden...

Det här blev ju ett väldigt kort inlägg om 2010, men jag har fått med det viktigaste...nu är det 2011 och om det inte händer nåt drastiskt så kan jag lova er att 2011 kommer blir massa mycket bättre än 2010...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0